Kom in contact en krijg antwoord op uw vragen!

Heb je vragen over verzendingen, retouren, terugbetalingen of openingstijden? Bekijk de veelgestelde vragen onderaan de pagina!

Heeft u een andere vraag? Dan kunt u ons bellen tijdens onze openingstijden op 0342 846 729.

FAQ

Bestellingen en Leveringen

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

Bestel je voor 16:00 (zondag uitgezonderd), sturen wij de bestelling dezelfde dag op.
Na 16:00 verwerken en verzenden wij de bestellingen binnen 24 uur.

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een bevestigingsmail met een trackinglink. De bezorging vindt meestal binnen 1-2 werkdagen plaats via PostNL, afhankelijk van je locatie.

Let op! Op zondagen en religieuze feestdagen zijn wij gesloten en kan het zijn dat het verwerken van je bestelling langer duurt.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja! Zodra je bestelling is verzonden, sturen we je een e-mail met een trackingnummer. Hiermee kun je eenvoudig de status van je pakket volgen via de website van PostNL.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen boven €60 is de verzending gratis. Voor bestellingen onder dit bedrag rekenen we €4,99 verzendkosten.

Verzenden jullie internationaal?

Momenteel leveren wij alleen binnen de Benelux.

FAQ

Retouren en Ruilen

Wat is jullie retourbeleid?

Als je niet tevreden bent met je aankoop, kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits ongebruikt en in de originele verpakking.

Let op! De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Hoe kan ik een artikel retourneren of ruilen?

Om een artikel te retourneren, gebruik je het retourformulier die bij je bestelling zit. Deze vul je in en vervolgens plak je het bijbehorende retour adres op de verzendzak en bied je deze aan bij een bezorgbedrijf. Let op! De retourkosten zijn voor eigen
rekening.

Ook ruilen is mogelijk. Geef dan op het retourformulier aan dat je bestelling graag wil ruilen, mits het artikel op voorraad is.

Let op! Het juiste artikel zelf bestellen is sneller en hiermee garandeer je dat je het artikel hebt.

Hoe lang duurt het voordat mijn retour is verwerkt?

Zodra we je retour hebben ontvangen, verwerken we deze binnen 3 werkdagen. Je ontvangt een bevestiging wanneer je retour is verwerkt en een eventuele terugbetaling is uitgevoerd.

FAQ

Klantenservice

Hoe kan ik jullie bereiken?

Je kunt ons bereiken via e-mail op webshop@releazfootwear.nl of telefonisch op 0342 846 729 tijdens onze openingsuren. We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.

  • Maandag 13:00 - 17:30
  • Dinsdag 09:30 – 17:30
  • Woensdag 09:30 – 17:30
  • Donderdag 09:30 – 17:30
  • vrijdag 09:30–21:00
  • Zaterdag 09:30 – 17:00
  • Zondag Gesloten

Hebben jullie fysieke winkels?

Ja! Wij hebben een fysieke winkel in de winkelstraat van Barneveld. U kunt ons vinden op het adres Langstraat 39 3771 BB Barneveld.

Hier staan wij klaar om u te helpen bij de zoektocht naar uw nieuwe schoen! Heeft u een retour? Dan kunt u die kosteloos in de winkel terugbrengen.

Wat zijn jullie zakelijke gegevens?

Bedrijfsnaam: Releaz Footwear v.o.f.

KVK-nummer: 94810036

Btw-nummer: NL866899868B01